вівторок, 22 листопада 2016 р.

Конфліктний ескалатор у школі

Година психолога. Сьогодні до нашого класу завітала психолог Гудзенко Валентина Іванівна. Психолог ознайомила учнів з прийомами конструктивного розв’язання конфліктів.
Як контролювати себе
Наведені нижче поради допоможуть опанувати себе і вгамувати гнів.

Установи попереджувальну сигналізацію
• Уяви світлофор у своїй голові.
• Його червоне світло вмикатиметься тоді, коли
треба зупинитись і подумати.
• Не забувай перевіряти свій світлофор у ситуаціях, що злять тебе.
Полічи до десяти (або далі)
• Починай глибоко дихати і повільно лічити про себе.
• Не провокуй співрозмовника, показуючи, що лічиш.
• Продовжуй слухати опонента.
• Дивись йому в очі.
Практикуй самопереконання
Іноді, щоб заспокоїтися, достатньо сказати собі кілька слів:
«Це не впливає на мене…»
«Мені не треба з цим боротися».
«Я можу це владнати».
«Мені приємно, що я тримаю себе в руках».
Зміни точку зору
Поглянь на ситуацію очима стороннього спостерігача. Подумай:
• Чи варто гніватися через це?
• Чи справді ця людина хоче тобі зашкодити? (Ти ж, наприклад,
не будеш сердитися на малюка за те, що він тебе штовхнув?)
• Чи є інший спосіб отримати те, що хочеш?

Немає коментарів:

Дописати коментар