понеділок, 27 березня 2017 р.

Шануй своє ім'я!

Виховна година "Сокіл шанує свої крила, а людина — ім'я."  Адже кожне ім'я має свою історію і щось таки значить. Кожне ім'я несе в собі певний сенс і, так чи інакше, впливає на характер людини.  Будь-яке ім'я зберігає в собі багато таємниць і виникло, як правило, через якусь подію в історії. Дітей часто називають на честь родичів, великих людей і навіть на честь богів. Про що ж говорять наші імена? Сьогодні на виховній годині ми говорили про значення  та походження наших імен.
У нас попереду ціле життя. Потрібно бути справжнім громадянином своєї держави, прожити своє життя так, щоб нікому не завдати шкоди, болю та страждань, щоб наші рідні та близькі нами пишалися, щоб наше ім'я звучало і прославляло нашу українську землю.

Немає коментарів:

Дописати коментар