понеділок, 10 грудня 2018 р.

Володіння собою

 Година спілкування
"Володіння собою. Запобігання булінгу в шкільному середовищі. Кібербулінг».

Сьогодні ми розглядали головні причини виникнення конфлікту та стадії його розвитку, пояснювали як можна попередити виникнення конфліктів, вчились контролювати свою поведінку і передбачати можливі наслідки неадекватності.
Як правило конфлікти провокують як агресивна, так і пасивна поведінка. А впевненість у собі відповідна самооцінка, повага до себе та інших допомагають уникати конфліктів, а якщо вони є – конструктивно їх розв’язувати.
У стадію відкритого протистояння переважна більшість конфліктів переходить внаслідок вживання конфліктонгенів – слів, дій, які породжують, провокують або посилюють конфлікт. Вони збільшують емоційну напругу, ображають, викликають бажання захиститися.
До конфліктогенів належать образи, зневажливе ставлення, висміювання, вихваляння, категоричні судження, нав’язування порад, повчання, нечесність, нещирість, порушення правил етикету (не вітатися, ігнорувати чиюсь присутність, перебивати), а також деякі узагальнення (“ти ніколи”, “ти завжди”, “я нізащо”, “це безнадійно”).
Найбільша небезпека полягає в тому, що кожен конфліктоген провокує новий конфліктоген, а той у свою чергу провокує ще один і так далі. При цьому кожен наступний конфліктоген діє сильніше за попередній. У зв’язку з цим запам’ятайте два головних правила запобігання конфліктам:
1.     Намагайтеся не користуватися усім, що може бути конфліктогеном.

2.     Не піддавайтеся на провокацію конфлікту (не відповідайте конфліктогеном на конфліктоген).


Поради на випадок, якщо вас залякують або переслідують у мережі:

Повідомляйте про залякування в мережі, незважаючи на те, чи воно стосується вас безпосередньо. Позначайте такі випадки для розгляду командою YouTube. Блокуйте користувачів, які залякують або переслідують.
Ніколи не відповідайте на такі коментарі, адже це може лише погіршити ситуацію. Хоча це й складно, спробуйте ігнорувати образи.
Зберігайте та роздруковуйте образливі повідомлення, публікації, зображення чи відео, які ви отримали чи побачили.
Занотовуйте дату та час публікації образливих повідомлень, а також будь-які дані про особу, яка їх опублікувала.
Не передавайте відео чи повідомлення, метою яких є залякування в мережі, адже ви станете співучасником.
Якщо вас постійно ображають, спробуйте змінити свій ідентифікатор користувача, псевдонім або профіль.
Насамкінець, не ігноруйте випадки залякування інших осіб у мережі. Якщо ви натрапите на такий випадок, повідомте про це та запропонуйте свою допомогу – розкажіть користувачеві про CyberMentors.

  Почувайтеся безпечно в мережі, використовуючи наведені нижче поради щодо запобігання залякуванню:

Не публікуйте в мережі особисту інформацію.
Нікому не повідомляйте свої паролі.
Обдумуйте свої висловлювання, перш ніж публікувати їх у мережі.
Поважайте погляди інших користувачів. Те, що ви з кимсь не погоджуєтесь, не дає вам права бути грубим або ображати інших.
Періодично шукайте відомості про себе в Google. Ви зможете побачити в мережі інформацію про себе, яка доступна іншим, а також змінити те, що вам не сподобається.

Немає коментарів:

Дописати коментар