понеділок, 10 квітня 2017 р.

Квітень: Земля наш спільний дім Мета: формування екологічної культури.

Виховна година "Хочеш бути сучасним? Будь здоровим!"
Сьогодні на виховній годині ми дізнались про складові здоров'я.
Адже саме здоров’я є тим чарівним ключем, який відчиняє двері можливостей прагнути та досягати, омріювати та здійснювати, реалізовувати та розвивати себе, встановлювати орієнтири майбутнього. 
Мода — це стиль, це спосіб життя. Нове сьогодення зумовлює нову моду. Сучасна мода одна — здоров’я. Бути здоровим — красиво, модно, стильно, класно. По-справжньому сучасний еталон краси — здорова людина, яка обирає здоровий спосіб життя. 
Наша зустріч  була присвячена проблемі здоров’я, а саме виробленню власного відповідального ставлення до здоров’я, до впливу шкідливих звичок. 


Фізичне здоров’я — індивідуальні особливості організму людини, його краса, сила, витривалість, генетична спадковість, рівень фізичного розвитку органів і функціональних систем організму, брак чи існування тілесних вад або недуг. 
Духовне здоров’я — цінності, ідеали, принципи, світогляд, переконання, які потрібно не просто усвідомлювати чи проголошувати, а й активно впроваджувати в життя. 
Інтелектуальне здоров’я — здатність людини знаходити потрібну їй інформацію, засвоювати нові знання, використовувати їх, приймати життєві рішення. 
Емоційне здоров’я — уміння людини адекватно переживати все, що з нею відбувається, розуміти емоції та почуття інших, керувати своїм емоційним станом, бути емоційно врівноваженою. 
Соціальне здоров’я — здатність людини будувати і підтримувати позитивні стосунки з іншими людьми, кількість близьких людей, на допомогу яких вона може розраховувати у складних ситуаціях. 
Професійне здоров’я — професійне самовизначення, відчуття «на своєму місці», самореалізація в обраній професії та задоволення від того, що робиш. 
Екологічне здоров’я — ставлення людини до природи, її вплив на довкілля. 
Психологічне здоров’я — уміння людини пристосовуватися до мінливих умов життя, розвиватися та самовдосконалюватися. 

Немає коментарів:

Дописати коментар